Power to the Poster – concurs de afișe activiste

Dacă ești designer sau ONGist poți să te înscrii până pe 7 august în competiția pentru cel mai bun afiș activist!

Concursul Power to the Poster își dorește să surprindă relația dintre problemele lumii inconjurătoare, conștiința socială și manifestările artistice ce militează pentru schimbare. Cei 20 de câștigători își vor expune afișul la marele eveniment din septembrie, vor participa la un workshop de creație și le va fi publicat afișul în albumul A4Activism.

Calendarul concursului

  • Temenul lumita de înscriere: 7 august
  • Anunțarea câștigătorilor: 21 august

Premii

Vor fi selectate 20 cele mai creative și de impact afișe, iar câștigătorii vor fi premiați în mod egal după cum urmează:

1. Un workshop de 2 zile la alegere între branding, design grafic și design de obiect.

2. Expunerea celor 20 de afișe în cadrul evenimentului final din septembrie, alături de afișe ale campaniilor internaționale, începând cu primul ONG și până astăzi.

3. Includerea afișelor în albumul A4Activism, care va prezenta o scurtă istorie vizuală a organizațiilor societății civile.

4. Fiecare câștigător va primi un album A4Activism, dintr-o ediție specială, realizată pe suport reciclat și cu o copertă lucrată manual.

5. O oră de consultanță oferită de Agenția Creionetica care va rezulta cu o evaluare privind comunicarea organizației/artistului în mediul online.

Înscriere

Înscrierea este gratuită și se face prin completarea formularului de pe site-ul www.a4activism.ro, unde poate fi consultat și regulamentul concursului.

Încurajăm misiunea proiectului A4Activism, despre care puteți citi în interviul acordat de Creionetica.

„În România sunt multe organizații, din care aproximativ 20.000 sunt active. Campaniile lor au nenumărate vizualuri reușite și creative, colaborări cu artiști și designeri și agenții cunoscute. Așa se face că ONG-urile, instituțiile și fundațiile românești se pot mândri cu premii la festivaluri, evenimente și concursuri de prestigiu: Cannes, Berlin, Veneția, New York și chiar Tokyo.

Organizațiile și asociațiile sunt de fapt în lumina reflectoarelor. A4Activism este o metodă de a ridica standardele vizuale din societatea civilă românească prin mai multe exemple de bune practici. Prin prisma posterelor și vizualurilor celebre și a celor noi, “mainstream” și “pop-ulare”, onorăm asociațiile, organizațiile, comunitățile și inițiativele societății civile și misiunea lor de a proteja oamenii, mediul înconjurător și planeta.”

Întreg interviul aici.

 

Concursul Power to the Poster face parte din proiectul A4Activism inițiat de Agenția Creionetica, în parteneriat cu Artivist și D’Avent și co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Român. Se adresează organizațiilor neguvernamentale și designerilor cu scopul de a crea o punte între artele vizuale și cauzele pentru care militează ONG-urile din România. Scopul său este să crească standardele vizuale ale campaniilor societății civile și interesul designerilor și artiștilor față de proiectele ONGiste.