Ajutor / Întrebări frecvente

Caută în „Ajutor/Întrebări frecvente”

1. Cum îmi creez un cont de utilizator?

  • Cum îmi creez un cont de utilizator?
    Apasă pe meniul Contul meu. Vei descoperi un formular online pe care trebuie să îl completezi cu datele tale, indicate în formular. Citește apoi Termenii și Condițiile și asigură-te că ai bifat căsuța „Sunt de acord cu Termenii și Condițiile”. Contul tău devine valabil doar dacă bifezi căsuța.

2. Ce se întâmplă cu datele mele personale?

  • Mi-am făcut un cont de utilizator. Ce se întâmplă cu datele mele personale?

    Datele tale personale rămân în baza noastră iar noi nu le vom divulga nici unui terț fără acordul tău. Dacă nu dorești să rămâni în baza noastră de date, sau dacă dorești să ștergi contul de utilizator, poți înainta o cerere scrisă către Dizainăr (reprezentat legal prin S.C. Mihnea Ghilduș Design S.R.L.) în care ne specifici că vrei să ștergem datele tale din baza noastră de date, iar noi ne vom conforma.

    Când vei dori să creezi un nou cont de utilizator, va trebui să introduci din nou datele, întrucât ele nu se vor mai regăsi în niciuna din resursele noastre. În conformitate cu art. 24, alin. (2) din Legea nr. 677/2001, modificată și completată, menționăm în cadrul acestei secțiuni că S.C. Mihnea Ghilduș Design S.R.L. este operator de date personale, având nr. 30994, înregistrat și autorizat de Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

3. Cum comand?

  • Cum comand?
    Poți comanda online, apăsând butonul Adaugă în coș, din dreptul fiecărui produs. Acest buton va adăuga produsul în coșul de cumpărături pe care îl găsești în meniul din partea de sus dreapta, a paginii. Acesta te duce către formularul de comandă, pe care va trebuie să îl completezi cu datele indicate.

5. Cum primesc produsele comandate?

  • Cum primesc produsele comandate?

    În formularul de comandă pe care îl completezi pentru a intra în posesia produselor dorite, te rugăm să specifici dacă dorești ca produsul să îți fie livrat prin curier sau dacă preferi să îl ridici chiar tu, de la sediul Dizainăr.

    Livrarea unui produs se finalizează în max. 3 zile lucrătoare.

6. Vreau să returnez produsele. Cum procedez?

  • Vreau să returnez produsele. Cum procedez?

    Produsele pot fi returnate la sediul magazinului Dizainăr, str. Puțul cu Plopi nr 17, sector 1, București, în termen de maxim 14 zile de la achiziționarea acestora. S.C. Mihnea Ghilduș Design S.R.L. va lua în custodie produsele returnate numai în cazul în care acestea nu au fost deteriorate din vina consumatorului.

    Dacă respecți termenul de notifcare (maxim 14 zile de la achiziționarea produsului) poți returna produsul/produsele fără a vi se imputa penalități, chiar în condițiile în care nu invocați un motiv pentru care doriți să renunțați la ele. Notificarea se realizează exclusiv în scris, prin intermediul e-mailului.

    Informaţii privind exercitarea dreptului de retragere

    Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.

    Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.

    Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să informați SC MIHNEA GHILDUS DESIGN, str. Caragea Ioan Vodă nr. 27, sector 1, București, e-mail: scrie@dizainar.ro, tel: 021 3113384 cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail. În acest scop, puteţi folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie.

    De asemenea, puteţi completa şi transmite electronic, descărcând de pe site-ul nostru formularul standard de retragere sau orice altă declaraţie neechivocă. Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

    Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

    Consecinţele retragerii

    Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

    Expediaţi produsele sau înmânaţi-le direct nouă fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

    Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor. Sunteţi responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.

7. Ce se întâmplă dacă produsul pe care l-am primit este deteriorat?

  • Ce se întâmplă dacă produsul pe care l-am primit este deteriorat?

    În momentul livrării produsului către consumator, Dizainăr se angajează să îl ambaleze în așa fel încât să prevină deteriorarea la transport.

    Dacă produsul s-a deteriorat din vina unui reprezentant al magazinului Dizainăr, S.C. Mihnea Ghildus Design S.R.L. va suporta costul înlocuirii produsului, respectiv repetarea livrării către consumator.

    Dacă produsul s-a deteriorat din vina consumatorului, în momentul luării în primire sau în perioada de 10 zile în care produsul este încă returnabil, S.C. Mihnea Ghildus Design S.R.L. nu își va asuma răspunderea pentru înlocuirea produsului. Dacă produsele sunt în garanție, consumatorul va utiliza certificatul de garanție pus la dispoziție de producătorul obiectului sau de designerul acestuia și va acționa în funcție de prevederile certificatului în cauză, pentru a-și recupera cheltuielile. Dacă produsul s-a deteriorat în timpul transportului, consumatorul trebuie să anunțe evenimentul la primirea pachetului atât către magazinul Dizainăr cât și către transportator (curier) și să consemneze daunele pe procesul verbal. S.C. Mihnea Ghildus Design S.R.L. nu își va asuma răspunderea pentru daunele provocate de transportator în timpul transportului.

8. Am o nemulțumire. Cum procedez?

  • Am o nemulțumire. Cum procedez?

    Ne poți notifica în scris prin email-ul indicat la rubrica de “Contact”sau printr-o scrisoare oficială pe care o poți trimite la sediul Dizainăr - București, Str. Puțul cu Plopi, nr. 17, sector 1.

    Dacă simți că lucrurile sunt mai serioase decât am fost noi când am încercat să rezolvăm problema, poți sesiza direct Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor în legătură cu practicile comerciale incorecte pentru ca aceasta să decidă asupra reclamațiilor.

    Datele de contact ale Autorității Naționale Protecția Consumatorului unde pot fi depuse sesizările și reclamațiile consumatorului:

    Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti

    Adresa: Str. Transilvaniei nr.2, sect.1, Bucureşti, cod 010798

    Tel.: 021/310.63.75 sau 021/9660

    Fax: 021/310.63.80

    Email: reclamatii.bucuresti@opc.ro

9. Care este proveniența produselor?

  • Care este proveniența produselor?

    Designerii care lasă produse în custodia noastră sunt responsabili de producția obiectelor pe care le comercializează. În general, aceste obiecte sunt produse cu ajutorul companiilor locale sau meșterilor români. Pentru mai multe întrebări privind modul de execuție, respectiv proveniența produselor, te poți adresa direct creatorilor obiectelor din stoc.

    Vei găsi datele lor de contact la rubrica „Designeri”.